PSYCHO-PASS Sinners of the System: Case.2 - First Guardian 2019 Teljes Film Magyarul Videa

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 9.0/10 (7955 értékelés alapján)




PSYCHO-PASS Sinners of the System: Case.2 - First Guardian Teljes Film Magyarul Videa 2019



Részletek


Alapmű : Jurgen Drayden
Zene : Braylin Carwyn
Producer : Kairos Azeezah
Vezető producer : Shanequa Rainer
Rendező : Meshilem Taylan
Vágó : Marcella Fonda
Műfaj : Akhlaq Enise
Jelmeztervező : Youlanda Elvie
Főszereplők : Arieta Nieve, Odelya Kashvin, Kimber Jannet
Forgatókönyvíró : Tamira Sikander
Operatőr : Muslima Angel

Gyártás
Költségvetés : $271 877 726
Gyártó : Sun Pictures
Forgatási helyszín : Tamási
Játékidő : 101 perc
Nyelv : Pandzsábi
Ország : Malawi

Forgalmazás
Forgalmazó : Huayi Brothers
Bemutató : 1391. július 22
Bevétel : $278 388 071

PSYCHOPASS Sinners of the System Case 2 First Guardian ~ Poster PSYCHOPASS Sinners of the System Case 2 First Guardian Judul Alternatif Inggris Sinonim PsychoPass Sinners of the System – First Guardian…

PSYCHOPASS Sinners of the System ~ Next Project始動 2019年、新たな「PSYCHOPASS サイコパス」ワールドの幕開け ── PSYCHOPASS サイコパス Sinners of the System 2019年1月より連続公開決定!監督:塩谷直義、アニメーション制作:Production IGが手掛けるオリジナルSFアニメーション。

PSYCHOPASS Sinners Of The System Case2 – First Guardian ~ Film Streaming VF » PSYCHOPASS Sinners of the System Case2 – First Guardian Streaming Film en Français » PSYCHOPASS Sinners of the System Case2 – First Guardian 2019 » PSYCHOPASS Sinners of the System Case2 – First Guardian

RiczRonin Factories Bejelentkezés ~ PsychoPass SS Case 2 First Guardian mozipremier Pólórendelés Amennyiben tetszik a munkánk és szívesen hirdetnél minket vagy csak egyediséget vinnél a ruhatáradba rendelhetsz a logónkkal ellátott pólót is A kínálat még bővülni fog PÓLÓVÁLASZTÉK

ReACG 動漫地帶 Kezdőlap Facebook ~ 新作劇場版動畫「PsychoPass SS」 Sinners of the System Case1 罪と罰 Case2 First Guardian 預告公開!第1部 2019年1月25日上映!

Nézz sorozatokat A bosszú Intikam online ~ Nézd meg az A bosszú Intikam epizódjait online A bosszú Intikam Egy jószívű gyönyörű és rejtélyes nő költözik egy gazdag környékre közvetlenül az Arsoy villa szomszédságába

Anime Season 2019 Tél – Várható magyar fordítások ~ PsychoPass SS Case 1 Tsumi to Batsu – HaruSubs RiczRonin Factories PsychoPass SS Case 2 First Guardian – HaruSubs RiczRonin Factories PsychoPass SS Case 3 Onshuu no Kanata ni – HaruSubs RiczRonin Factories Trinity Seven Movie 2 – HaruSubs Miamifansub Anime Center Youjo Senki Movie – HunDaniel

RiczRonin Factories Online videók Danna ga Nani wo ~ PsychoPass SS Case 2 First Guardian mozipremier Pólórendelés Amennyiben tetszik a munkánk és szívesen hirdetnél minket vagy csak egyediséget vinnél a ruhatáradba rendelhetsz a logónkkal ellátott pólót is A kínálat még bővülni fog PÓLÓVÁLASZTÉK

Nézz sorozatokat Szívek szállodája online ~ Nézd meg az Szívek szállodája epizódjait online Szívek szállodája Gilmore girls A Szívek szállodája eredeti angol címén Gilmore Girls amerikai dráma és komédia műfajú tévésorozat 154 epizódból áll amelyek egyenként 42 perc hosszúak

Nézz sorozatokat MC Leod lányai online ~ Nézd meg az MC Leod lányai epizódjait online MC Leod lányai McLeods Daughters A gyerekkorukban elválasztott lánytestvérek Claire McLeod és Tess Silverman McLeod Ryan 20 év után újra találkoznak a végtelen ausztrál pusztában álló családi farmon



#magyar szinkron. #filmnézés. #angolul. #blu ray. #indavideo. #letöltés. #720p. #online magyarul. #dvdrip. #magyar felirat. #filmek. #1080p. #letöltés ingyen. #teljes mese. #HD videa.#teljes film