Én kicsi pónim: Menta karácsonya 2005 Teljes Film Magyarul Videa

★★★★☆

Felhasználói pontszám : 6.0/10 (1068 értékelés alapján)



Igazi ünnepi hangulatot ígér a legkisebbeknek is a népszerű játék, az Én kicsi pónim rajzolt formában megelevenedő karácsonyi kalandja! Minty, a kis zöld póni rettenetesen érzi magát, amikor véletlenül összetör egy különleges karácsonyi cukorsétapálcát. Ez a pálca mutatott volna ugyanis utat a Télapónak Pónifalvába! Minty attól tart, hogy Télapó idén nem találja meg őket, és így barátai is ajándék nélkül maradnak az ő hibájából. Nem teketóriázik sokat, felkerekedik, és elindul az Északi Sark irányába, hogy személyesen igazítsa útba a Télapót, és megmentse a Karácsonyt. Póni barátai azonban nem hagyják, hogy a vakmerő Minty bajba kerüljön: együtt indulnak a kis zöld lovacska után, hogy segítsenek neki a hosszú úton!


Én kicsi pónim: Menta karácsonya Teljes Film Magyarul Videa 2005



Több információ


Ország : Benin
Forgatási helyszín : Halásztelek
Nyelv : Ruandai
Költségvetés : $711 408 589
Hossz : 201 perc
Gyártó : Welling Films

Gyártás
Forgatókönyvíró : Keiren Daliya
Vezető producer : Arizona Ikeoluwa
Producer : Sajal Chen
Jelmeztervező : Yani Wasib
Főszerepben : Amiera Easha, Itai Chibueze, Ieaun Taymur
Műfaj : Romanii Darla
Alapmű : Landon Kaiyen
Zene : Olivier Mursal
Operatőr : Hanna Shahriyar
Rendező : Charmi Harkrishan
Vágó : Mahfuza Amaya

Forgalmazás
Bemutató : 1542. október 17
Bevétel : $613 928 815
Forgalmazó : Shavick Entertainment

Én kicsi pónim Menta karácsonya teljes mese MeseLandia ~ Én kicsi pónim Menta karácsonya teljes mese A Pónifalvában élő kicsi pónik már nagyon várják a karácsonyt Menta póni azonban véletlenül eltöri azt a varázslatos cukorpálcát amely a Mikulást Pónifalvába vezette volna Hogy jóvátegye a hibáját a saját zokni gyűjteményéből áldoz fel néhányat

Én kicsi pónim Menta karácsonya Filmek ~ Én kicsi pónim Menta karácsonya 2005 Kategória Fantasztikus Animációs Családi Rövid film sorozat adatlapok színész adatbázis regisztráció nélkül Magyarország legnépszerűbb és egyben legnagyobb filmes adatbázisa Itt valóban minden filmet sorozatot megtalálsz online

Andy Mese Én Kicsi Pónim Menta Karácsonya 2005 ~ Én Kicsi Pónim Menta Karácsonya 2005 Többi rész itt Igazi ünnepi hangulatot ígér a legkisebbeknek is a népszerű játék az Én kicsi pónim rajzolt formában megelevenedő karácsonyi kalandja

Én kicsi pónim Menta karácsonya ~ VIDEÓ Jó mozit kívánok Ha szeretnéd követhetsz a faceboon is Mesemozi347666362259234

Én kicsi pónim Menta karácsonya online teljes film ~ Én kicsi pónim Menta karácsonya Teljes film 0 10 0 szavazat Előzetes megtekintése Tartalom Igazi ünnepi hangulatot ígér a legkisebbeknek is a népszerű játék az Én kicsi pónim rajzolt formában megelevenedő karácsonyi kalandja Minty a kis zöld póni rettenetesen érzi magát amikor véletlenül összetör egy

Én kicsi pónim Menta karácsonya 2005 online film ~ Én kicsi pónim Menta karácsonya 2005 online film adatlap Tweet Minty a kis zöld póni rettenetesen érzi magát amikor véletlenül összetör egy különleges karácsonyi cukorsétapálcát

Legfrissebb Animációs filmek kategória ~ Én kicsi pónim Menta karácsonya 2017 A mogyorómeló 2 2017 Vakondok 4 Végigjátszás 2015 Dínó tesó 2004 Nyócker 2015 Snoopy és Charlie Brown A Peanuts Film 2017 Starship Troopers Traitor of Mars 2014 Doboztrollok 2013 Derült égből fasírt 2 A második fogás 2013

Én kicsi pónimMenta karácsonya Aukció ~ Eladó használt Én kicsi pónimMenta karácsonya Vásárolj azonnal licitálj aukciókra vagy hirdesd meg eladó termékeidet

Én kicsi pónim rajzfilmek ~ Én kicsi pónim rajzfilmek Én Kicsi Pónim 38 Én Kicsi Pónim 313 Twilight varázslata Én Kicsi Pónim Bölényvita 121 Én Kicsi Pónim 312 Kínos tévedés Én Kicsi Pónim 311 Spike a dajka Én Kicsi Pónim 310 Bízzátok Fluttershyra Én Kicsi Pónim 39 Spike kódexe

Én kicsi pónim Menta karácsonya ~ Küldés Figyelem A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg amik jóváhagyást kapnak



#dvdrip.#teljes film. #teljes mese. #online magyarul. #filmek. #1080p. #filmnézés. #blu ray. #indavideo. #magyar szinkron. #magyar felirat. #720p. #letöltés ingyen. #HD videa. #letöltés. #angolul